Forside Skyhøj forbrænding

Udkommet v/Politikens Forlag 15. maj 2014

NY BOG: SKYHØJ FORBRÆNDING

STÆRK, SLANK OG STRESSFRI KROP PÅ 7 UGER

4×15 min. træning om ugen er nok!

KØB PÅ SAXO.COM – som E-bog eller hardcover 

Køb SIGNERET eksemplar direkte fra mig HER.

Test din forbrænding og få 1. kapitel af bogen gratis

* indicates required


DOWNLOAD GRATIS LYDOPTAGELSEN FRA WEBINAR “Q&A TIL SKYHØJ FORBRÆNDING”

Se listen over alle referencer til bogen her. 

  • Har du svært ved at holde vægten?
  • Stritter din krop imod dine forsøg på at blive stærkere og slankere?
  • Mangler du overskud til træning og små ting i hverdagen?

Denne bog tester din forbrænding og fører dig gennem en 7 ugers kur, som kickstarter dit stofskifte og booster din forbrænding.

Når forbrændingen er smidig og kan køre på max, har du legende let ved at smide overskydende kilo og komme i form. Uden madrestriktioner og militære træningsprogrammer.

På 7 uger bringer du kroppen ind i en balance, hvor det er let at forbrænde fedt. Og ved at skrue på kost, træning og restitution lærer du din krop at samarbejde. Energi og vitalitet kommer i top.

  • Med 4 x 15 minutters træning om ugen og en varieret kost på de rigtige tidspunkter beroliger du nervesystemet og stimulerer stofskiftet på den helt rigtige måde.
  • Du lærer, hvornår det er smart for dig at skrue op eller ned for proteiner, kulhydrater og fedt, og hvornår du spiser mere eller mindre for at sikre højest mulig forbrænding døgnet rundt.
  • Du spiser varieret og uden dogmer og restriktioner. Der er plads til udskejelser og alt det forbudte.

Med Skyhøj Forbrænding bliver træning og vægttab overraskende let. Du kan med en minimal indsats få dagligt velvære og en krop med naturligt runde og spændstige former, samtidig med at du bliver slankere og stærkere.

LÆSERNE SIGER:

“Kære Anna. Startede på bogen kl. 9.30 i morges og blev HELT færdig med den i eftermiddags. Det er årevis siden at jeg har slugt en bog i løbet af en dag.

Mit største kompliment til en max inspirerende, velskrevet, veldokumenteret, gennembearbejdet og æstetisk lækker bog med yderst smukke og lækre billeder. Jeg er MEGET imponeret. Den kan kun blive en succes og være en inspiration for mange os der ønsker mere balance i krop og sind. Tak fordi du har skrevet den og rigtig god bededags ferie!” – Nete

*****

“Kære smukke og uendeligt kloge Anna. Har netop kigget din bog igennem og fik simpelthen gåsehud. For første gang i mit 38 år lange liv, sidder jeg med fuldkommen vished om, hvordan jeg skal behandle mig selv og min krop for at den skal blive stærk, sund og dermed smuk.

Alle de år jeg har brugt på at hade og fordømme mig selv er med et trylleslag vendt og jeg kan se hvordan jeg ved at stole på de forkerte råd (spis mindre, træn mere, tag dig sammen, det er et spg om vilje, etc etc), har gjort det mere og mere umuligt for både krop og sjæl at fungere normalt.

Din bog er, som du, superlækker og nem og overskuelig at kaste sig over. Dens budskab er så vigtigt og grundlæggende, at den burde indgå i pensum i folkeskolen. Tak fordi du har skrevet min nye bibel og for at have givet mig gaveidé til samtlige kvinder i min omgangskreds.” – Anne

*****

“Fremragende bog. Jeg har læst en del af disse træningsbøger, og det geniale ved Skyhøj Forbrænding er, at forfatteren forærer os vores krop og fornuft og nervesystem tilbage igen.

Man får lette værktøjer til at begynde at kunne mærke sig selv, og ved hjælp af få men MEGA effektive øvelser og tips, får hun flyttet en over et nyt sted, hvor jeg personligt aldrig har været før.

Man kan finde ud af, hvilken kropstype man er (og nej, det er ikke på damebladsniveau) og følge sin kropstype og virkelig forstå, hvorfor noget der virker på andre nogle gange slet ikke virker på en selv. Og omvendt. Køb den – brug den! Den er også smuk og godt skrevet!” –

Christel Skousen Thrane

*****

“Hvis du er løbet sur i bøger, kure eller systemer som lover en total livsomvæltning hvis bare du lige følger den her måde at gøre tingene på, så er der her en rigtig fin bog. Let tilgængelig, ikke ‘religiøs’.

Anna Bogdanovas tilgang er pragmatisk, funderet i konkret viden om ernæring og muskler/træning samt rigtig meget konkret erfaring fra klientforløb, og hendes ’system’ er enkelt og nemt at følge.

Jeg bryder mig ikke om ordet ‘kur’, men da det er et ord, hun selv bruger, så vil jeg sige at ‘kuren’ er designet, så du kan tilpasse den til dit liv, og ikke omvendt skal indrette dit liv efter den.

Jeg ser selv kun interesseret i træningsdelen og ikke kostdelen, og træningen kan fint stå alene – og det kan betale sig at købe bogen alligevel. Budskabet om 4 x 15 minutters træning, når du vil, hjemme hos dig selv, er gået rent ind hos mig, og jeg har haft stor glæde ud af at følge hende. Jeg skal tage mig sammen, for ikke at forære alle dem jeg kender den i fødselsdagsgave i år :-)” – Kerstn

*****

“Anna Bogdanovas Skyhøj forbrænding er nem at læse, overskueligt bygget op og har det som formål at lære os at opnå skyhøj forbrænding. Man fornemmer tydeligt, hvad hun brænder for og hun har gjort et kompleks emne yderst tilgængeligt for os.

Bogen er bygget op omkring et 7 ugers forløb, hvor man kan følge henholdsvis træning, kost og/eller restitution. Ugerne bygger oven på hinanden. Der er drysset gavmildt med cases og lækre fotos.

Personligt er jeg vild med både Annas tankegang og filosofi omkring sundhed og den mere praktiske tilgang til det hele.  Hos Anna må det ikke gøre ondt at træne. Man skal lytte til kroppen og man skal tilpasse planen til sit liv – ikke omvendt. Hun forklarer også, hvorfor stress er skidt for forbrændingen og hvorfor vi gerne vil have en fleksibel forbrænding. 

Selve træningen er enkel styrketræning med kettlebells. Det er tidsmæssigt overskuelig (4 x 15 minutter om ugen) og programmet indeholder progression, så man hele tiden lærer noget nyt og bliver tilpas udfordret. 

Kost- og restitutionsdelen supplerer træningsdelen, men kan du ikke overskue det hele, så er det vigtigt at vælge træning. Bogen er for alle uanset om du søger vægttab, vægtøgning, mere energi, en stærk og sund krop eller et blidt puf i den rigtige retning.”

*****

“Fantastisk bog! Jeg er vild med tilgangen, der gør, at man lige så stille bliver ekspert i sin egen krop.

Uge for uge bygger man en sten mere på sin viden mht. træning og kost, men kun én sten ad gangen. Jeg vil altid gerne vide HVORFOR, men ender også tit med at vide for meget for tidligt.

I denne bog lærer man om timing af måltider, forskellige slags fedt, vigtigheden af den rette vejrtrækning, effektiv træning + meget mere. Men serveret i enkelte doser per uge, så man uge for uge får et indgående kendskab til ét område, og en enkelt øvelse. Jeg regner med at være en sand mester i kunsten at kende sin krop og udføre disse essentielle øvelser om 7 uger :)” – Tenna.

*****

“Meget tankevækkende og lærerig bog. Den formidler komplekst stof meget pædagogisk – så det er lige til at gå til for alle. Jeg føler mig “holdt i hånden” hele vejen… Og så gør den befriende op med alle vægttabs regimerne” – Lone

*****

“Skyhøj forbrænding er en fantastisk bog – let tilgængelig og så dejlig overskuelig. Anna Bogdanova formår at inspirere og motivere, så man har lyst til at gå i gang lige med det sammr. Programmet og opsætningen er nem at gå til, tidsfaktoren med at træne så kort tid gø at det blive overkommeligt og et mål der er til at nå. Og så virker det, programmet.” – Kirsten

*****

“Dette er dem bog jeg har ventet på og ledt efter så længe. Enkle programmer lige til at gå til og effektiv træning på kort tid der giver vægttab og stramme balder. Hvad mere har man brug for af en træningsbog?” – Camilla

*****

“For nogle uger siden fik jeg ved en fejl denne bog tilsendt til anmeldelse, og jeg ville egentligt bare have sendt den tilbage, men tænkte så, at jeg da godt lige kunne kigge i den først. Og mand, hvor er jeg glad for, at jeg gjorde det!

Først var jeg ret skeptisk, men nu længere jeg læste i bogen, des mere fanget blev jeg alligevel. Og sådan omkring halvvejs i bogen var jeg fuldstændig blødt op, og følte nærmest, at bogen var skrevet direkte til mig. Det er en holistisk sundhedsbog der tager hånd om både kost, træning, restitution og heling af en stresset krop…. “

>>> LÆS RESTEN AF ANMELDELSEN hos Vikki fra fedtkanten.dk 

*****

“For et par uger siden udkom endnu en træningsbog, denne adskiller sig dog meget fra de øvrige, jeg har haft i hænderne. ‘Skyhøj forbrænding’ fangede mig fra første kapitel på grund af Anna Bogdanovas tilgang til træning og alt det uden om, som også har betydning. Hendes tilgang er meget holistisk og det er jeg vild med. Desuden så trykker hun på nogle knapper hos mig – ’siger noget af det højt’, som jeg selv skubber væk og ikke vil indse.

Anna Bogdanovas sprog er letlæseligt og helt nede på jorden. Der er ingen fancy betegnelser og indviklet fysiologi, men korte forklaringer af processor og konsekvenser i et sprog, hvor alle kan være med….”

>>> LÆS RESTEN AF ANMELDELSEN hos frk. sveske

*****

“En gang imellem sker det at jeg finder min plads, og lander på en hylde som føles helt rigtigt. Jeg har prøvet det flere gange, ikke mindst på min vej til mindre. Senest har jeg fundet min plads hos Anna Bogdanova, eller rettere, i hendes træning.

Jeg er ikke den store motionist, og jeg føler slet ikke for at bruge min tid i et træningscenter. Jeg magter ikke trænere som råber af mig, styrkeøvelser som gør for ondt eller opslidende løbeture. Hvad jeg præcist har ønsket har jeg aldrig kunnet sætte ord på, men det kan jeg nu. Jeg vil træne på Annas måde. Blide opvarmingsflow, som vækker nervesystemet og gør mig mere kropsbevidst, sammen med korte intensive træningspas, som gør mig stærkere. Jeg startede allerede på hendes onlineforløb, Balder uden buler, i februar, men som flere af jer ved, blev jeg syg og har derfor holdt pause. Selvom jeg stadig er syg, er jeg startet langsomt op igen, og nyder godt af de fordele træning har for min mave.

Anna er en powerkvinde i en sådan grad at hun fortjener en superheltedragt. En ting er, at hun har sindssyg mange bolde i luften som hun formår at gribe. Noget andet er at hun samtidig er empatisk, hjertevarm og fuldstændig i øjenhøjde. Jeg er fan. Ærligt mener jeg at alle burde prøve at træne som Anna; de træningstossede, de trænings-forskrækkede og alle dem midt imellem.” – Trine

>>> LÆS RESTEN AF ANMELDELSEN hos Trine på habit.bloggersdelight.dk/

Bloggerevent_Trine

*****

“Jeg modtog Anna’s bog dagen inden udgivelsen og gav mig straks til at læse i den. Der står bl.a. på forsiden at 4×15 min træning er nok, hvilket jeg havde det lidt blandet med. Efterhånden som jeg fik læst videre i bogen kunne jeg kende mere og mere af mig selv i det der stod. Efter jeg testede hvilken forbrændingstype jeg hørte ind under og læste hvad der var karakteristisk ved denne type (jeg er type 5) følte jeg det som om at bogen var skrevet om mig!…”  – Kathrin

>>> LÆS RESTEN AF ANMELDELSEN hos kathain.dk

Bloggerevent_Kat1

*****

“Hos Anna er træning:
– energigivende (du skal ikke træne til du er udmattet og drænet for energi)
– smertefri (da smerte er stress og påvirker forbrændingen i den forkerte retning)
– justeret efter dagsformen
 
“Du skal ikke træne ud over din komfortzone – du skal gøre din komfortzone større.”
 
Man skal altid lytte til kroppen og man skal tilpasse planen til sit liv – ikke omvendt.
Denne tilgang til træning ser måske ud af lidt, men i praksis – og måske også mentalt – betyder det meget.
Det er et pænt men bestemt nej tak til lynkure (ikke at jeg har været på nogle), bootcamp (har jeg ikke prøvet), vild crossfit (jo, der har jeg så været), træning til failure og udmattelse, presse kroppen ud over hvad den kan håndtere samt følge en plan slavisk….
Bloggerevent_Ditte4
*****

Jeg nåede lige at tænke, at jeg ville springe de to første (nemme) uger over og starte direkte på uge 3, før jeg læste sætningen “Tillad dig selv at slappe af og stole på processen”. Det er altid sjovt at kunne genkende sig selv, og det er virkelig på mange områder i livet min største udfordring!
Derefter tænkte jeg, at jeg da lige kunne kombinere træningsprogrammet med en let løbetur.

IMG_2140

Okay okay, Anna! Jeg skal nok rette ind og stole på dig! ;-)…”

>>> LÆS RESTEN AF TATJANAS ANMELDELSE på lowcarb.dk

*****

 

LÆS ØVRIGE ANMELDELSER PÅ SAXO.COM

OM ANNA

Anna_Front_Pink

Anna Bogdanova er personlig træner, coach og sundhedsskribent og har en unik hjernebaseret tilgang til forandringsprocesser og kropstransformation. Hun er bl.a. uddannet i forandringsprocesser på CBS, certificeret ernæringscoach med speciale i sports- og træningsernæring hos Precision Nutrition, og bevægelsesspecialist hos Z-Health Performance, som er en længerevarende uddannelse inden for anvendt neurologi og bevægelse. Anna har dyrket styrkeløft på konkurrenceplan og med sin russiske baggrund har hun indsigt i de mest effektive strategier til, Hvordan man skaber en stærk og vital krop.